Over ons

Fietsen met allure

Graag stel ik mij even voor. Ik ben Jaap Kok, bedrijfsadviseur in Oud-Beijerland. Ik zie je denken... Wat heeft dat met nu met fietsen te maken? Voor mij is het een mooie combinatie van denken en doen. In praktijk brengen wat je dagelijks aan ondernemers adviseert. Maar ook ervaren hoe mooi het doen is. Ontdekken hoe weerbarstig de praktijk soms is. En dan de uitdaging aangaan om er toch iets moois van te maken. De gemene deler van mijn beide activiteiten is: dienstverlening. Luisteren naar klanten en met oplossingen komen. En het lastigste: doen wat je anderen zou adviseren.

Mijn passie voor STROMER vloeit voort uit mijn algemene interesse voor fietsen. De belangstelling voor het merk STROMER is als vanzelf ontstaan toen ik mijn eerste STROMER kocht. Dan wil ik weten hoe het allemaal (technisch) werkt... Een STROMER heeft inmiddels weinig geheimen meer voor mij (maar soms begrijp ik ze echt niet...). Gelukkig heb ik als Servicepartner van STROMER toegang tot de STROMER portal en technische ondersteuning. 

STROMER speed pedelecs

Voor de handel in STROMER speed pedelecs concentreer ik mij op fietsen van maximaal 3 jaar oud met relatief weinig kilometers op de teller. Alle aangeboden fietsen worden helemaal nagekeken, zodat er het eerste jaar c.q. de eerste 3.000 km geen onderhoud nodig is. Fietsen met allure heeft (voor Nederland) een erkenning van de RDW voor het aanvragen van een nieuw kenteken of voor het overschrijven van het kenteken op een nieuwe eigenaar.

STROMER onderdelen

Laat je verrassen als je een STROMER onderdeel zoekt. Ik heb in de loop van de tijd een flinke voorraad STROMER onderdelen opgebouwd, waardoor ik je snel kan helpen. In de webshop staat een kleine selectie uit het aanbod. De webshop wordt in een rustig tempo aangevuld met nieuwe artikelen. Wat ik niet in voorraad heb, kan ik bij STROMER bestellen. Ik ben je graag van dienst.

Onderhoud en reparatie

Zodra de STROMER onderhoud nodig heeft verschijnt er een onderhoudsindicatie op de OMNI en in de app. Dan is het tijd om hiervoor een afspraak te maken via de button hieronder. Dat geldt ook bij een storing of reparatie. In alle gevallen moet het VIN-nummer (dat nummer staat in de app bij Serviceboekje en op de achterkant van de kentekencard) worden opgegeven, zodat ik de fiets op afstand kan uitlezen. Daardoor weet ik vooraf welke werkzaamheden er moeten worden uitgevoerd. Van alle werkplaatsbezoeken maak ik een reparatieverslag, zodat je precies kunt zien wat er gedaan is. Het uitgevoerde onderhoud wordt ook geregistreerd in de STROMER OMNI app.